  • Data: 2008-06-25 14:35:25
    Temat: Re: odholowanie pojazdu i wraku
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, że jest jakiś przepis, że straż miejska odholowuje pojazdy i wraki.
    > Mam 2 przykłady:
    > -grat stojący na osiedlowym parkingu, przebite opony, popękane szyby,
    > pokryty pajęczynami, od lat nie był używany, ma jeszcze czarne tablice
    > rejestracyjne
    > -przyczepa z reklamą, stojąca w niedozwolonym miejscu, po prostu ktoś
    > sobie ją postawił na trawniku przy ulicy, z tyłu ma białą rejestrację
    >
    > Który z tych przypadków mogę zgłosić do SM i mieć pewność, że się nim
    > zajmą?

    Jak na mój gust, to prędzej 1. Z tym, że nie odholują tak szybko.
    Najpierw będą ustalać właściciela (po blachach), i dopiero po
    nieskutecznym wezwaniu go do usunięcia pojazdu mogą podjąć jakieś
    działania. Jeśli chodzi o punkt 2, prawdopodobnie przyjadą,
    obfotografują i wezwą właściciela po mandat za parkowanie w
    niedozwolonym miejscu.