    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oddawanie krw,i a dzien wolny w pracy
    Date: Tue, 10 Jul 2012 20:40:59 +0200

    W dniu 10.07.2012 12:40, Andrzej Lawa pisze:
    > I to jest właśnie to "kacowe".

    Możliwe. To wyśta bredziliśta o jakiś kacowych. Ja pisałem o zwolnieniu
    lekarskim z powodu kaca.

    > Raczej ty słuchałeś piąte przez dziesiąte i uzupełniasz (nie pierwszy
    > raz) wyobraźnią.

    Tak, ty wiesz wszystko najlepiej.

    > Zwolnienia lekarskie limitów nie mają, ale na kaca nie przysługują, bo
    > to nie choroba.

    Pacz pan, a tu mówią inaczej:

    http://lodz.naszemiasto.pl/archiwum/849620,zwolnieni
    e-lekarskie-z-powodu-kaca,id,t.html

    Wiem, wiem, źródło niekoszerne, literki za czarne, tło za jasne, układ
    jowisza i wenus niewłaściwy i w ogóle TRISTAN TO WYGUGLAŁ, TO MUSI BYĆ
    MISTYFIKACJA.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek