  • Data: 2014-02-24 14:13:10
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 13:51:20 UTC+1 użytkownik Krzysztof Jodłowski
    napisał:
    > Wychodzi 91,7 km/h czyli 1,7 km/h więcej, w warunkach czysto
    > teoretycznych (jedziesz cały czas 90 km/h co do 0,1 km/h).
    Temida jest ślepa podobno więc sąd musi się opierać o "czystą teorię";) jak myślę.
    Oczywiście pisanina czysto akademicka ale jeden z drugim się znajda co tak będą
    argumentować.

    > Co to zmieni? Powyżej błędu pomiaru się załapiesz,ale i tak mandaty będą
    > za wartość sporo większą.
    w powyższym przypadku przekroczenie prędkości jest o 1,7km i mandatu za taką wartość
    bym się spodziewał.