  • Data: 2014-02-24 13:11:27
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-02-24 09:48, Użytkownik Kris napisał:

    > A czemu 20km? Dozwolona prędkość to np. 90km/h i tyle mi wolno jechać więc z taka
    prędkością jechałem. Jednak w pewnym momencie był "stan wyższej konieczności i
    przycisnełem 120km/h. Średnia wyjdzie więcej jak 90km/h więc przekroczyłem niby ale
    "stan wyższej konieczności" był;)

    Skoro na odcinkowym mierniku prędkości wykazało 120km/h to albo
    cały odcinek pomiarowy leciałeś 120km/h albo połowę jechałeś 90km/h
    a drugą 150km/h co dało średnią 120km/h wolisz mandat za 120 czy 150 ?
    A może trzy czwarte jechałeś 90kmh a jedną czwartą 210km/h.
    Czyli mandat za 210km/h bo żaden sędzia nie jest idiotą i nie uwierzy
    ze przez pięć kilometrów z powodu stanu wyższej konieczności musiałeś
    zapierdalać 210km/h. :-)