    From: "Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: od kiedy płacić za zadłużenie mieszkania?
    Date: Fri, 14 Jun 2002 17:28:57 +0200

    > Ale kto zalegal z oplatami? Mieszkanie sie nie zadluza, to ludzie sie
    > zadluzaja!
    > Twoj Ojciec jako najemca nie placicl czynszu? Jezeli tak i jestes jego
    > synem, a
    > nie ma pozostalych spadkobiercow, to teraz Ty musisz splacic dlug.

    Chcialem sprostowac moja pomylke. Oczywiscie teraz wierzytelnosc
    najemcy, a takze dlugi najemcy nie wchodza do spadku. Zmiana
    wynika z ustawy o ochronie praw lokatorow. Teraz osoby bliskie zmarlego
    najemcy, ktore zamieszkiwaly z nim w chwilii jego smierci, z mocy prawa
    wstepuja w stosunek najmu.
    PRzepraszam za pomylke.

    KOnradG.