  • Data: 2009-03-25 15:18:48
    Temat: Re: ochrona danych osobowych - temperatura w mieszkaniu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam Mol" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:ad5a3c77-c494-4afc-9b88-6dc65a7efaef@h5g2000yqh
    .googlegroups.com...

    > 1. Czy te osoby zlamaly prawo o ochronie danych osobowych.

    A ujawniono jakies dane osobowe?

    > 2. Czy w swietle prawa zostalem obrazony i tym samym czy moge wnosic o
    > odszkodowanie w tej sprawie.

    To juz jest ocenne. Jesli uwazasz, ze nazwanie Cie oszczednym jest
    obrazajace, to mozesz zadac zaprzestania tego. Ale przed sadem, to raczej
    wiele nie wygrasz.

    > 3. Jakiego odszkodowania, moge sie spodziewac. Najbardziej
    > satysfakcjonowalyby mnie publiczne przeprosiny od osob kierujacych
    > zarzuty i byc moze rezygnacja z roli czlonka zarzadu osoby ktora
    > publicznie naprowadzila na moja osobe - sad traktuje jako ostatecznosc

    A za co Cie maja przepraszac? Za nazwanie oszczednym? I to nie wprost
    nawet?

    > 4. Czy jesli wnioslbym sprawe do sadu, wynajalbym dobrego prawnika (na
    > ktorego mysle mnie stac) i wygralbym sprawe to otrzymalbym calkowity
    > zwrot kosztow postepowania sadowego.

    Oczywiscie. Z tym, ze mam powazne watpliwosci co do tego, czy nawet bardzo
    dobry prawnik to wygra w sadzie.

    > 5. Co staloby sie w przypadku kiedy przegralbym sprawe.

    Trzeba przeciwnej stronie zwrócic koszty adwokata i zaplacic koszty
    postepowania.

    > 6. Czy sa jakies normy mowiace o tym jaka powinna byc temperatura w
    > mieszkaniu i w jaki sposob sie je w praktyce egzekfuje.
    > bardzo dziekuje za pomoc

    Sa normy okreslajace minimalne temeratury, jakie musza byc mozlwie do
    osiagniecia. nie da sie scigac ejdnak za to lokatora, ze mu sie zimniej
    podoba. Rzecz w tym najparwdopodobniej, ze te wszystkie cieplomierze, nie
    mierza wcale ciepla. Jesli ktos jakt Ty ma nizsza niz sasiednie mieszkania
    temperature, to w konsekwencj itego te sasiednie mieszkania zaczynaja swoim
    kosztem grzac Twoje mieszkanie. Dzieje sie tak, poniewaz wewnetrzne sciany
    czy stropy z reguly nie maja izolacji termicznej.