  • Data: 2008-04-22 14:28:21
    Temat: Re: obowiazek posiadania konta w konkretny mbanku
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kondi napisał:

    > chodzi o konkrety, czy taka sytuacja jest legalna, czy uczelnie
    > mozna "zmusic" do wyplacenia stypendium na obecnie posiadane konto?

    No ale przeciez mozna "zmusic",
    sam to napisales,
    cytuje: "w przypadku posiadania konta w innym banku przelew zajmuje
    sporo czasu, dodatkowo pobierana jest oplata za przelew, ktora to oplate
    pokrywa student"

    Czyli idziesz i mowisz, nie chce tak, chce na moje konto. I dostajesz
    przelewy z opoznieniem pomniejszone o oplate za przelew.