  • Data: 2004-07-28 11:38:21
    Temat: Re: obowiązek meldunkowy a wynajem mieszkania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik myrdhin napisał:

    > kto powiedzial ze ja zongluje naglowkami
    >
    > wiem czym sie rozni studiowalem wzroy umow i najmu i uzyczenia

    Zaraz, zaraz... studiowałes wzory umow? A nie lepiej było kodeks cywilny?
    Przeciez umowa najmu od umowy użyczenia rózni sie tak naprawdę jednym
    istotnym szczegółem, co tam jest do studiowania?

    To jeszcze nam powiedz jakie to różnice wystudiowałeś, żebyśmy wiedzieli
    czego nie wiesz a co wiesz źle...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl