  • Data: 2004-07-28 18:44:35
    Temat: Re: obowiazek meldunkowy a wynajem mieszkania
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "myrdhin"

    > albo wg stawek wolnorynkowych albo przychodzi expert i sam wylicza ile
    > powinien wynosic czynsz ?
    >
    > czyli juz lepiej zanizyc kwote czynszu w umowie najmu niz podpisywac
    > umowe uzyczenia ? czy Tak ?

    Przypuszczam, że urzędnik US bierze gazetę lokalną i ustala w decyzji w/g
    cen tam podanych. A ty podatniku sobie się odwołuj.
    Myślę, że umowa najmu z określonym w niej czynszem jest pod względem
    podatkowym lepsza.
    A czy osoby z umową użyczenia również obejmuje ochrona jak najemców - niech
    wypowiedzą się osoby w tym temacie obeznane :-)

    Pzdr.