  • Data: 2014-05-23 00:23:39
    Temat: Re: obowiązek meldunkowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:537e704c$0$2238$65785112@news.neostrada.pl...

    > uff... bo mi mózg prali :)
    > Mogę prosić o przepis, procedurę i przykłady? Muszę komuś utrzeć nosa :)

    Iść z dowodem osobistym i umową do urzędu i się zameldować. Mam Ci rozpisać
    na czynności?
    Sugeruję lekturę dzieła pod tytułem USTAWA z dnia 6 sierpnia 2010 r. o
    dowodach osobistych. Teraz, to możesz się "zameldować" pod adresem
    elektronicznym, a nawet w komórce :-) (art. 28 pkt. 5). Trochę inaczej
    ujmuje to USTAWA z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności. Do
    zameldowania wymagane jest "potwierdzenie pobytu wydane przez właściciela
    (...)" (art. 28) O zgodzie nie ma żadnej wzmianki, ale w praktyce na jedno
    wychodzi.