    Date: Thu, 18 Nov 2010 17:17:10 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiazek doreczenia faktury

    (11/18/2010 04:47 PM), Andrzej wrote:
    > "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Wystarczy, że spotkałem się z taką, która bezwarunkowo zabrania każdych
    > *skreśleń* i *poprawek* błędnych zapisów na fakturze.

    A więc nie dotyczy ona zapisów które nie są składnikami faktury.

    Poza tym - o dopiskach nie było mowy? Jeżeli nie - to czy dopisek nie
    jest poprawką?

    > Jeśli nie dodano
    > klauzuli wyjątku, to sprawa jest chyba jasna.

    Dla mnie jasna, ale Ty masz inny pogląd na tą sprawę, więc nie jest to
    jasne do końca.

    > Nie, ponieważ to nie stanowi poprawki błędnych zapisów na fakturze.

    >>> np. prawo do obni?enia kwoty podatku nale?nego z tyty?u faktury za

    > Słucham zatem :)
    > Oczywiście chodzi mi o dyskusję z treścią przepisu, a nie z tym, co wyżej
    > napisałem, bo to tylko skrótowy przykład.

    Uważam że nie jest trudną dyskusja na temat tego czy prawo do obniżenia
    kowty ...... itd... . Dyskutowaliśmy tutaj sprawy o wiele bardziej
    oczywiste (z pozoru).

    p. m.