  • Data: 2007-09-29 07:23:48
    Temat: Re: o oprogramowaniu komputerowym
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-09-2007 o 23:51:58 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > nie zmeinia to faktu w jaki sposob uzyskales jeden z egzemplarzy.
    > Podalem to na przykladzie zwyklych przedmiotow (poloneza)

    No wlasnie - wszystkie trzy (przypadki) zostaly uzyskane bez zgody osoby
    uprawnionej. Raz od nieznajomego, raz od znajomego a raz od siebie samego.
    Efekt koncowy jest identyczny: mialem jeden program, teraz mam dwa.

    A z polonezem: kupilem poloneza i
    1. patrzac na polonezy innych uzytkownikow zbudowalem sobie drugiego
    2. zbudowalem na wzor poloneza kolegi
    3. wzorujac sie na swoim zrobilem sobie drugiego

    Pojecie "zrobilem" powinno brzmiec bardziej jak "sklonowalem", bo pracy w
    to wlozonej bylo malo. Niestety, materialne analizowanie tego zaczyna
    prowadzic do glupot. Miec dwa identyczne samochody to zupelnie co innego
    niz dwie identyczne kopie programu komputerowego. Z dwoch samochodow jest
    znacznie wiekszy pozytek.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.