  • Data: 2010-03-25 11:53:29
    Temat: Re: o co chodziło z tym chlebem?
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    identifikator: 20040501 napisał(a) w
    <hofffl$fhc$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

    > czy Ktoś pamięta za co i jak udupili tego piekarza który rozdawał chleb
    > bezdomnym?
    Już ci odpoiwedzieli inni, gdzie jest pies pogrzebany.
    > ja chciałbym postawić darmowego hotspota (darmowy internet) - ciekawi mnie
    > tylko czy można za to iść za kratki (w tym powalonym kraju)?
    1. Twój provider musi dopuszczać takie wykorzystanie łącza. Nie może to być
    np. neostrada.
    2. Możesz udostępniać internet za darmo, ale jako dostawca możesz ponosić
    przynajmniej częściowo odpowiedzialność za poczynania użytkowników.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.