    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Date: Wed, 12 Feb 2020 09:21:51 +0100
    <2...@4...com> <r10up5$o0$1@gioia.aioe.org>
    <t...@4...com>
    <r1718c$1lff$1@gioia.aioe.org>
    <t...@4...com>
    <r1biug$k9b$1@gioia.aioe.org>
    <c...@4...com>
    <r1lsbt$1i7u$1@gioia.aioe.org>
    <u...@4...com>
    <r1oao0$dso$1@gioia.aioe.org>
    <3...@4...com>

    Dnia Tue, 11 Feb 2020 01:00:33 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Dlatego nie piszemy o moich nieistniejących (chyba że w twojej spaczonej
    > wyobraźni), tylko o twoich, Graża :)))

    Znowu dowiodłeś, że wiesz lepiej co kto ma. Podobnie jak tymi twoimi
    jakimiś "wave'ami" i "mp3". Ponownie dowiodłeś, iż przechodzisz właśnie
    klasyczny, wręcz podręcznikowy, etap tzw. wyparcia.

    > Hmmm... Dobrze, Grażynko :)
    Mamy już sukces. Nie wstydzisz przyznać się do błędu. To dobrze.
    Nie poddawaj się Kubusiu.

    > Wiesz co masz czytać i przyswajać. Do roboty, leserko.
    Zapomniałeś przypomnieć nam wszystkim czym jeden z twoich "fuhrehrów"
    wyprał ci mózg. Dzwonek zapodam ci ponownie na "głównej",
    byś nie zapomniał "następną razą".

    Znowu za duże tniesz... a masz słabą pamięć, Kubusiu.
    Zatem nadal czekamy aż zrobisz fotkę (może być na tej twojej kozetce)
    i nikomu jej nie przesyłając odpowiesz na pytanie co ma więcej zmarszczek:
    - Futerał (twojego telefonu) czy twoja szyja.
    A ja stwierdzę czy kłamiesz czy mówisz prawdę.

    Wszak "futerał" to był twój pomysł, Kubusiu, prawda?

    No to czekamy...

    --
     "Twoje kung-fu niedobry"