  • Data: 2020-01-03 09:24:11
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Jan 2020 21:52:25 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Grażynka już nie kojarzy, że o niej piszę :D

    Nie można nie zauważyć, że Kubuś przedawkował miodek
    i teraz z kolei wydaje się Kubusiowi, że wie lepiej
    co ktoś kojarzy bądź też nie.
    Zaiste, fascynujące...

    > Wciskaj takie baje o orzeczeniu na dysku innym Januszom :D
    No wiesz...
    najpierw było w notatniku (dyktafonie).
    Bo... " - Strona nie nagrywa wysoki sądzie, strona robi notatki"
    Potem wszystkie notatki trafiają na HDD.
    Ty możesz trzymać w "obłokach", czyli tam gdzie bujasz... Januszu.
    W sumie masz rację, że miano "Janusz"
    bardziej do ciebie pasuje.

    > Grażynko, to się go zapytaj.
    > A na razie czytaj i wypieraj:
    Nie używaj Januszu słów, których znaczenia nie rozumiesz.

    Podaj jeszcze, Januszu, niejako "na strzemiennego"
    link do źródła ww. cytowanego tekstu... Januszu,
    a potem... się rozstaniemy.

    Znowu za dużo tniesz, jakbyś obawiał się ustosunkowania do wyciętych przez
    ciebie fragmentów mojego posta...
    Zatem może "na strzemiennego" odniesiesz się to tego:

> [...]

    > - A może w końcu się ujawnisz, i podasz "właściwego" nicka pod którym
    > piszesz....

    > Co?

    > No to jak będzie... Kubusiu?

    > --
    > (*) Istnieje uzasadnienie w pewnej sprawie [nie, nie twoich idoli...
    > niestety... smutne prawda], w którym to uzasadnieniu padło stwierdzenie:
    > " - Bo co by to było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można".
    > Sprawa dotyczyła również policjantów. Ale innych. Nigdzie nie twierdziłem,
    > że uzasadnienie dotyczyło akurat twoich idoli, którzy to maglowali Beatę

    Co?

    W oczekiwaniu na ostatnią odpowiedź, pozostaję z poważaniem...