  • Data: 2019-11-24 08:11:30
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Nov 2019 12:50:29 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie wiem po co ten bełkot, ale faktycznie wypierasz stanowisko policji.
    > Ale w ten sposób zawsze pozostaniesz głupi. Twój wybór :)))

    Nie śmiem zrzucać cię z piedestału, bo "królowa jest tylko jedna".

    > Ale przyjąłeś do wiadomości, że stanowisko w tej sprawie jest jednoznaczne -
    > nawet ministra asprawiedliwości? Czy może nadal stosujesz wyparcie? :)))

    O tym decyduje Ustawa a nie czyjeś stanowisko.

    > Twoje trollowanie to uzasadniecie? Nieźle megalomańska Grażynko :DDDD

    To jest cytat z uzasadnienia postanowienia sądu, a nie zdanie twoich idoli.
    Wspominałem już o tym, ale ze dużo tniesz i masz problemy z pamięcią.

    > Na szczęście nie można i zostało to potwierdzone stanowiskiem policji oraz
    > ministra. Tak więc nadal musisz stosować wyparcie :DDDD
    No niestety przykro mi bardzo, ale jak już wspominałem decyduje o tym
    Ustawa a nie czyjeś stanowisko.
    Nikt oczywiście nie broni ci polerować im alu-felg w radiowozie.

    Odnośnie "wyparcia"... to widzisz nie wystarczy cytować moją sugestie
    odnośnie stanu psychicznego twojej osoby.
    Musisz jeszcze zrozumieć kontekst użycia, że o znaczeniu nie wspomnę.

    Tak, że reasumując: brazyliana i do liceum... królowo.

    --
    W odpowiedzi pozwalam ci napisać co kolwiek, byleby tylko
    twoje było na wierzchu, tzn. by ci się tak wydawło