  • Data: 2011-05-21 22:45:12
    Temat: Re: nowe prawo NARKOTYKOWE, proszę o szczegóły, jak korzystać?
    Od: Polak Warszawianin <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 21, 3:26 pm, Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>
    wrote:

    > Od "widzimisię" prokuratora, sędziego i twojej postawy, a być może portfela.

    Portfela? Co masz na myśli? Czy to, że w tej ustawie chodzi o redukcję
    "kosztów" prowadzenia działalności oraz większą przewidywalność na
    rynku, tak żeby móc zwiększyć skalę?

    > A dlaczego ma być fair? Państwo ze swojej własnej definicji (aparat
    > przemocy, te sprawy) nie jest fair. Między tobą, a państwem i prawem
    > istnieje relacja kija i dupy. Przy czym to nie państwo jest dupą.

    Jest parę państw na tym świecie które sprzyjają dobrostanowi swych
    obywateli, co zresztą ma wyraz w statystykach imigracyjnych, podań o
    różne azyle, asymilacje itd.
    Ale są też państwa-KIJE, z których pochodzą właśnie ci petenci z
    poprzedniego zdania.

    > Założenie jest proste - masz nie ćpać, nie posiadać i tyle.

    Tak, tyle że wiadomo, nie ma ludzi idealnych ;)