  • Data: 2005-06-24 14:13:56
    Temat: Re: nowe mieszkanie własnościowe bez księgi wieczystej
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d9gnr2$mlu$1@nemesis.news.tpi.pl>, MałGosia wrote:
    > Renata Gołębiowska napisała
    >
    > OK, wszystko sie zgadza itp i to nie jest normalne.
    > Mam jednakze wrazenie, ze rozmawiamy w tym watku o sytuacji, kiedy
    > dochodzi do podpisania umowy ostatecznej. A dla tej sytuacji
    > _normalne_ jest, ze ksiegi nie ma. Przyczynkiem do jej zalozenia jest
    > ta wlasnie umowa. Napisalas, ze to nie jest normalne. Ja uwazam, ze
    > jest i nie jest to powodem do niepokoju.

    Zgadza się. Mówiłyśmy o trochę różnych rzeczach. Ja o przypadkach, gdy
    najpierw buli się całą kasę, a potem podpisuje akt notarialny z
    ustanowieniem odrębnej własności (mieszkanie jeszcze nie ma KW) - i
    takich przypadkach jest większość, ty prawdopodobnie o przypadku, gdy
    pieniądze są wpłacane w trakcie lub po podpisaniu aktu sprzedaży
    nieruchomości i ustanawienia odrębnej własności. W rzeczy samej sam
    fakt braku KW nie powinien niepokoić. Problem w tym co stoi w akcie i
    kiedy chcą od nas pieniędzy.

    Renata