  • Data: 2024-08-26 19:23:53
    Temat: Re: nowe :) [be wiceminister po wakacjach służbowym samochodem]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Aug 2024 12:09:12 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > przyczyny gorszego wyniku, to na wszelki wypadek znaleziono i
    > wyciągnięto jakieś "haki" i teraz już większym problemem jest to, ze
    > pojechali na olimpiadę, niż to, że nasi zawodnicy osiągnęli mierny wynik.
    >
    > Po za tym teraz młodzież jest trochę inna. W telewizji pokazują
    > przepych Olimpiady i "złote klamki". Na Olimpiadzie nigdy nie byłem.
    > Zdarzało mi się na innych większej rangi imprezach sportowych bywać. Tam
    > poza kadrem jest po prostu to, co być musi i tyle. Zawodnik przyjeżdża
    > najczęściej nawet nie na całą imprezę. Tych kilka nocy, to się prześpi i

    Ten karton to strzeliłeś, czy zobaczyłeś łózka z Paryża?

    Jak nasza reprezentacja kopana wyjezdza na mistrzostwa, to jest jednak
    osobny hotel, czy piętro, zaplecze dla fizjoterapeutów, własny kucharz
    ..

    > Jak są imprezy związane z walkami wręcz, to standardem jest kimanie
    > uczestników na tatami, czyli po prostu na tych matach, co się w dzień na
    > nich walczy. I nikt nie marudzi. Wieczorne pogaduchy różnych ekip mają
    > swój urok. To nic, że rano walczy się o medale, ale to po prostu sport.
    > No ktoś wygrać musi. Jak w uczciwym boju, to po prostu był lepszy i tyle.

    A nie tak, ze trzeba sie dobrze wyspać, żeby być wypoczętym i
    skoncentrowanym przed startem?

    > Teraz kolejnym problemem są wszędobylskie fotografie i filmiki. Jak nie
    > można błysnąć zdjęciem z medalem, to robimy fotkę z kartonowym łóżkiem.
    > Albo z jedzeniem ze stołówki.

    Zdjęcia łóżek były najpierw. Widać bulwersowały.
    W policyjnych koszarach też macie kartonowe łóżka?

    Choć chyba nikt nie narzekał, że sie pod nim połamało ... może taka
    przyszłość nas czeka ....

    > Wracając do tych lotów VIP, to moim zdaniem po prostu należałoby to
    > unormować i tyle. Najważniejsze osoby w państwie przez lata tak latały.

    PKOl jakis "niezalezny".
    Ale ... czy naprawde VIP, czy bardziej chodzi o to, Ĺźe terminy lotĂłw
    otwarte?

    No i ... taki średni pokój w hotelu ma często podwójne łóżko.
    Jedna czy dwie osoby - cena ta sama.
    Pozostaje kwestia biletĂłw lotniczych i wyĹźywienia ...

    > Pewna partia postanowiła "zrobić z tego problem" i na wszelki wypadek,
    > by nie wytknięto im tego samego, ograniczyć do minimum korzystanie z
    > samolotów. Zaczęły po kraju jeździć konwoje BOR / SOP. To, czy przelot
    > śmigłowca jest droższy od zorganizowania i przeprowadzenia takiego
    > konwoju na trasie kilkuset kilometrów, to jest rzecz dyskusyjna. Był
    > taki kabaret kiedyś i nie wiem, na ile świadomie puenta była taka: "leć,
    > tak bezpieczniej, bo widziałeś kiedyś latające CINQUECENTO?".

    No ale limuzyna dla VIP musi być. A nawet limuzyny.
    Czeka sobie w oddziale terenowym, czy jedzie dzień wcześniej wraz z
    całą obstawą?

    J.