    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Date: Fri, 19 Jul 2013 15:00:29 +0000 (UTC)
    <ks8b51$1vf$1@node2.news.atman.pl> <ks94q3$pam$1@dont-email.me>
    <ks9c71$2vu$1@node2.news.atman.pl> <ks9dra$km9$1@node1.news.atman.pl>
    <ks9ebo$lc4$1@node1.news.atman.pl>
    <51e84e05$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks9jp9$arm$3@node2.news.atman.pl>
    <51e85d6c$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks9mus$e5l$1@node2.news.atman.pl>
    <51e85fef$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks9nmh$vc6$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ksap1n$vq9$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ksb67h$e86$1@node1.news.atman.pl>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > "Nie" w sensie "brak".

    Znasz ten dowcip o podwojnym zaprzeczenu...?

    > [ciach]

    > Lata.

    Widocznie miałes równiez odrobinę szczęścia.

    > Sam oznajmił, że nie wolno mi dyskutować, póki sam się własnego
    > biologicznego dziecka nie dorobię ;->

    No i?

    > No i?

    No i jak zwykle przyzwyczajenia do sposobu prowadzenia dyskusji poprzez
    wyzwisja zwyciężyły.

    > Nie, one mnie podrywały.

    Tak, Andrzeju, zrozumiałem co miałeś na mysli.
    Nie moja wina, że zartu nie zrozumiał.

    > Za to zostawienie go bez nadzoru przy półkach w sklepie - owszem.

    Zależy przy jakich.
    W omawianej konkretnej sprawie - oczywiście.

    > I dlatego właśnie trzeba przy tym dziecku być, by je dopilnować i
    > nauczyć co jest co. Dziecko ma mnóstwo pytań i trzeba umieć na nie
    > cierpliwie i prawidłowo odpowiadać, np. uzasadnić zakaz chwytania
    > wszystkiego z półek nieco lepiej niż klasycznym "bo nie".

    Oczywiście.
    Tak samo jak należy dać odpowiednio dużo przestrzeni, aby nie czuło się
    prowadzone za rączkę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)