  • Data: 2013-07-21 08:28:09
    Temat: z boku, Re: odszkodowania za bycie idiota
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ale przecież do tegośmy zmierzali!
    Skoro wszystkie obowiązki społeczne przerzucamy na "państwo" (cokolwiek
    by to znaczyło w kontekście nieistnienia państwa polskiego w UE), to
    skoro państwo zaniedbało moje wychowanie, wyedukowanie i zostałem
    idiotą, to jak najbardziej należy mi się od tegoż państwa odszkodowanie.

    I to właśnie za "bycie idiotą" (dorosłym, mającym dzieci), a nie za
    "nieskuteczne zamknięcie butelki z kretem". Skoro jestem idiotą, to ww
    państwo powinno zadbać o to, abym nie musiał odpowiadać za pilnowanie
    (swoich czy cudzych) dzieci. Niech odpowiada państwo.

    I podkreślam: od państwa, a nie od producenta "kreta", czy żyletki.
    Żyletka w końcu nie jest pakowana w opakowanie niemożliwe do otwarcia
    przez 3-latka, nieprawdaż?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.