  • Data: 2004-12-03 22:48:38
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "jjm" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To oceni sąd.

    Brałem udział w sprawie o wykroczenie.Poszkodowana-żona miejscowego
    policjanta.Sprawa dotyczyła art.51 paragraf 1 kw.(w godzinach 19.00-20.00)
    Zeznania świadków(m.innymi policjantów wezwanych na interwencję) nie
    potwierdziły(przekonująco) zeznań pokrzywdzonej. No ale "sąd ocenił"
    !!!!!!!!!
    Dobrze,ze w tym przypadku do głosu doszły media to może sąd OCENI.
    Co do osób twierdzących(a widzieli materiał w tvn),ze policja zabijając tego
    psa zachowała się OK i zadbała o własne zdrowie i życie(pewnie myśleli,że
    ten biedny pies to wilk a oni to czerwone kapturki) to moim skromnym zdaniem
    powinni się leczyć.Kur.y mi się cisną na klawiaturę jak czytam te Wasze
    brednie.Aaaaaaaaa szkoda słów,pomyślcie chwile nad sobą.Może i Was to kiedyś
    spotka.
    Ci z Was,którzy myślą inaczej niech nie odpisuja na ten post.Nie mam zamiaru
    dyskutować z kimś kto nie ma za grosz współczucia dla tych dzieci.
    PS
    Uprzedzając.Jak miałem 5 lat pogryzł mnie poważnie duuuuży pies(mieszaniec
    owczarka) i wylądowałem na miesiąc w szpitalu.Ten argument wiec odpada.