    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Date: Fri, 3 Dec 2004 22:05:36 +0100

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:coqkb6$mdp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No tak on tylko wymachiwal siekiera w obecnosci policjantow.

    A moze tylko ja trzymal, a oni tweirdza, ze wymachiwal.
    Widział pan to?

    > Tak na marginesie, gdyb ktoregos uzerzyl ta siekiera juz by nie zyl.

    Pewnie tak.

    > Pewnie wtedy tez powstalby nowy watek jaka ta policja " BE".

    Jacy ci policjanci byli "BE", a nie jaka ta policja jest "BE". Tak trudno
    zrozumieć?

    >Noo teraz to pan juz chrzani.

    Jak to?, a nie pomawiali ich o kradziez drewna, ktorego AT nie znalezli?

    >Na podstawie pomowien.?

    A jak?!?!

    >Wg pana to post kowalski zadzwonil siobie do sierz Kota i od tak poprosil
    o jednostke AT?

    A jak bylo? Nie tak? Nie wie pan jak na wsiach jest?

    > OOoo juz poturbowali..

    A moze nie?

    > Za godzine bedzie pobili a za nastepne dwie zabili.

    Prawdopodobnie obezwladniajac dzieci uzyli przemocy, wiec mozna podciagnac
    sprawe pod pobicie dzieci przez uzbrojonych bandytow ktorzy wtargneli na
    podstawie pomowien. Na szczescie nie zabili.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.