  • Data: 2010-09-25 11:38:08
    Temat: Re: nk a nowy regulamin
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack"
    > Jest, nie jest. To się jeszcze okaże. W każdym razie coś musi być na
    > rzeczy, bo zgód nie zaakceptowałem, a oni mi nie skasowali konta,
    > tylko przy każdym wejściu na stronę molestują mnie wyskakującą prośbą
    > o ich akceptację. (...)

    ja też przez pewien czas nie akceptowałem, aż wreszcie zdecydowanie
    odrzuciłem ich warunki i poleciłem skasować konto.

    Jak teraz spróbowałem się zalogować to NK odpowiedziała, że konto jest
    skasowane, ale może to nie ja skasowałem (może ktoś się podszył) i żebym
    sprawdził swój profil. Nadal siedzi w nim (z tego co mi pokazali)
    nazwisko i data urodzenia. Mam więc konto skasowane, ale pamiętają kto
    to miał - trudno, bank jak rachunek zamyka to też pamieta dane klienta,
    żeby w razie potrzeby wiedzieć do kogo kiedyś dany rachunek należał.
    *** blad ***