  • Data: 2008-05-25 11:43:03
    Temat: Re: niezdolni do pracy, a jednak zdolni?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan napisał:
    > W odpowiedzi na pismo z sobota 24 maj 2008 20:28
    > (autor interpio
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <6...@i...go
    oglegroups.com>):

    > Ale jaki widzisz powód do tego, żeby ktoś komu nogi urwało i nie jest zdolny
    > do pracy, dorabiał sobie do renty np. składaniem długopisów?

    Ja nie widze. Natomiast nie podoba mi sie, ze ktos bedac na rencie,
    znajdujac (dzieki nowym przepisom) pelnoplatna prrace, ma jeszcze
    dodatkowo pobierac rente.

    Mioja niechec bierze sie z tego, ze w naszym kraju jerst wielu
    pseudo-rencistow, ktorzy dzieki znajjomosciom, lapowkom, plecom dostali
    rente i dzieki temu moga bimbajac sobier na reszte podatnikow zyc bez
    pracy, zerujac na rencie.

    Wprowadzenie nowych przepisow dopuszczam, gdy poprzedzi je weryfikacja.
    Taka weryfikacja prawdopodobnie odsialaby polowe "niesdolnych do pracy"
    i juz mogliby normalnie pracowac.

    Efekt bylby taki,z e tym faktycznie bez reki czy nogi moznaby renty
    podniesc i zlagodzic przepisy.

    Niech pokrzywdzeni przez los inwalidzi, rencisci maja cos od zycia.

    A pseudo-rencistow zagonic do roboty.