  • Data: 2008-05-25 11:51:48
    Temat: Re: niezdolni do pracy, a jednak zdolni?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan napisał:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 25 maj 2008 07:47
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g1auhd$a26$1@news.onet.pl>):

    > To może ja się powinienem zgłosić po rentę, skoro mam znajomych
    > zarabiających 1kzł więcej? :D

    Tez tak mysle.

    bo w koncu - inny przyklad - jak pracodawca ma 2 pracownikow, ale jeden
    jest zaradny, obrrotny i wydajny, a drugi neikumaty i powolny - to nie
    zarabiaja oni tak samo. Jeden dostaje wiecej, drugi mniej.

    Ten co dostaje mniej, powienin zatem, ze wzgledu na swoja ulomnosc,
    wystapic o rente. Bo jest niezdolny pracowac tak, jak pracuje ten obrotny.

    Dzieki temu meilibysmy kolejne punktowanie przez panstwo leni i
    nierobów, a nei docenialibysmy tych, ktorych na prawde trzeba docenic.