  • Data: 2002-10-03 06:00:40
    Temat: Re: niewolnik OC ?
    Od: Katarzyna Nadolska <k...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ubezpieczenie OC komunikacyjne reguluje Rozporz?dzenie Ministra Finansów
    (Dz. U. nr 26 poz. 310 z 2000r.). Jest tam paragraf 7 punkt 1 który mówi:
    "je?eli posiadacz pojazdu, nie póŸniej ni? na jeden dzie? przed up?ywem
    dwunastomiesi?cznego okresu, na który umowa ubezpieczenia OC zosta?a
    zawarta, nie powiadomi pisemnie zak?adu ubezpiecze? o jej wypowiedzeniu,
    przyjmuje si?, ?e zosta?a zawarta kolejna umowa na okres nast?pnych 12
    miesi?cy", nie przed?u?a si? ona, je?eli nie zosta?a op?acona w ca?oœci
    sk?adka za mijaj?cy okres 12 miesi?cy.
    Jednak?e wszystko w dobrej woli zak?adu ubezpiecze?.
    Pozdrawiam Kasia

    wodzuY2k napisa?(a):