eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy sprzedawca internetowy - Pomocy !Re: nieuczciwy sprzedawca internetowy - Pomocy !
  • Data: 2003-06-10 01:00:16
    Temat: Re: nieuczciwy sprzedawca internetowy - Pomocy !
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <5...@n...onet.pl>,
    w...@p...onet.pl wrote:
    > Zamówiłem w sklepie internetowym Foto Technika filtr na obiektyw do aparatu
    > fotograficznego. Sprzedawca od samego poczatku nie dotrzymywał warunkow
    > zamówienia tj:

    Rozumiem że 10 dni od sprzedaży mineło?

    > 1. przesyłkę miałem otrzymać za posrednictwem Poczty Polskiej, a dostarczyła ją
    > firma "siódemak" za co musialem zapłacić ponad 17 pln

    Było nie odbierać. Teraz w sumie nie wiadomo jak to traktować a zwrot
    17zł moze być ci cięzko prawnie wyegzekwować.

    > 2. Mialem otrzymać fakturę Vat, ktorej do dnia dzisiejszego nie otrzymalem

    Masz zdaje się 7 lub 14 dni na domaganie się faktury vat.

    > 3. Nie dopowiadają na moje e-maile, a gdy dodźwoniłem się do nich Pan zktorym
    > rozmawiałem obiecał załatwić sprawę, ale czas ten już minoł i nadzal cisza !

    MZ napisz do nich pisemko, poślij poleconym z potwierdzeniem odbioru. W
    piśmie tym wspomnij o wcześniejszych żądania odnośnie faktury. Wyznacz im
    jakiś termin do którego mają ci tę fakturę nadesłać i czekaj. Jak to oleją
    to skontaktuj się z US lub/i Inspekcją Handlową (nie wiem który bardziej
    właściwy).

    > 4. A najgorsze, to to, że otzrymany filtr jest uszkodzony !

    jak uszkodzony?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1