eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy gwarant???Re: nieuczciwy gwarant???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "gomel" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwy gwarant???
    Date: Tue, 15 Jan 2002 21:07:31 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <a22255$8pi$1@news.tpi.pl>
    References: <a21vt6$e57$1@news.tpi.pl> <a22232$1iuh$1@pingwin.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb97.olsztyn.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1011125222 9010 213.76.235.97 (15 Jan 2002 20:07:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jan 2002 20:07:02 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-Subject: Odp: nieuczciwy gwarant???
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:80732
    [ ukryj nagłówki ]

    ba zebym ja byl taki madry przed sprawa...thx
    Użytkownik Thommo <t...@s...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a22232$1iuh$...@p...acn.pl...
    > co prawda w sprawach dysków twardych jestem zielona, ale dam ci pewną radę
    > na przyszłość. Często miewałam podobne przygody związane z reklamacjami
    > różnych sprzętów, w tym np. drukarki. Doświadczenie nauczyło mnie jednego:
    > jeśli zgłaszasz reklamację jakiegoś sprzętu, postaraj się oddając ten
    sprzęt
    > żądać uruchomienia go przez sprzedawcę. Wtedy on zobaczy co jest nie tak,
    a
    > ty będziesz miał podkładkę, że rzeczywiście w chwili zgłoszenia reklamacji
    > sprzęt nie był sprawny. Jeśli się okaże że w domu działa, a w serwisie
    nie,
    > wtedy możesz wytłumaczyć na czym polega usterka i że w domu masz ze
    sprzętem
    > określony problem. Sprzedawca podejmie decyzję co w takiej sprawie zrobić.
    > pozdrawiam,
    > Mag
    > Użytkownik "gomel" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:a21vt6$e57$1@news.tpi.pl...
    > > witam.
    > > mam taki problem.
    > > 7 miesiecy temu kupilem w dysk twardy.kilka dni temu dysk zaczal troche
    > > szwankowac wiec oddalem go na reklamacje do sklepu.po 2 dniach zadzwonil
    > > sprzedawca i powiedzial ze dysk jest do odebrania.zaszedlem do sklepu a
    > > koles mowi ze dysk przyniesiony przeze mnie bbyl sprawny i ze chce 20 zl
    > za
    > > sprawdzenie sprawnego sprzetu.dysk dziala (pady dyskow sa rozne...daje
    > sobie
    > > glowe uciac ze w ciagu kilku lub kilkunastu dni awaria sie
    > powtorzy...dodam
    > > ze w tym temacie raczej nie jestem zielony i potrafie odroznic
    uszkodzony
    > > dysk lub nawet taki ktory padnie za jakis czas) poki co.
    > > i teraz pytanie: czy gwarant ma prawo zadac oplaty za sprawdzenie
    sprzetu
    > > (zalozmy ze zeczywiscie jest sprawny...ale ja przecierz nie musze sie na
    > tym
    > > znac i w takim wypadku ide ze sprzetem do serwisu przy najmniejszych
    > > awariach)???
    > >
    > > prosze pomozcie.
    > > pozdrawiam, gomel.
    > >
    > >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1