eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy gwarant???Re: nieuczciwy gwarant???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "Thommo" <t...@s...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwy gwarant???
    Date: Tue, 15 Jan 2002 21:03:20 +0100
    Organization: Aster City Net
    Lines: 38
    Message-ID: <a22232$1iuh$1@pingwin.acn.pl>
    References: <a21vt6$e57$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 61-mia-2.acn.waw.pl
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1011125154 52177 212.76.45.61 (15 Jan 2002 20:05:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jan 2002 20:05:54 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:80731
    [ ukryj nagłówki ]

    co prawda w sprawach dysków twardych jestem zielona, ale dam ci pewną radę
    na przyszłość. Często miewałam podobne przygody związane z reklamacjami
    różnych sprzętów, w tym np. drukarki. Doświadczenie nauczyło mnie jednego:
    jeśli zgłaszasz reklamację jakiegoś sprzętu, postaraj się oddając ten sprzęt
    żądać uruchomienia go przez sprzedawcę. Wtedy on zobaczy co jest nie tak, a
    ty będziesz miał podkładkę, że rzeczywiście w chwili zgłoszenia reklamacji
    sprzęt nie był sprawny. Jeśli się okaże że w domu działa, a w serwisie nie,
    wtedy możesz wytłumaczyć na czym polega usterka i że w domu masz ze sprzętem
    określony problem. Sprzedawca podejmie decyzję co w takiej sprawie zrobić.
    pozdrawiam,
    Mag
    Użytkownik "gomel" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a21vt6$e57$1@news.tpi.pl...
    > witam.
    > mam taki problem.
    > 7 miesiecy temu kupilem w dysk twardy.kilka dni temu dysk zaczal troche
    > szwankowac wiec oddalem go na reklamacje do sklepu.po 2 dniach zadzwonil
    > sprzedawca i powiedzial ze dysk jest do odebrania.zaszedlem do sklepu a
    > koles mowi ze dysk przyniesiony przeze mnie bbyl sprawny i ze chce 20 zl
    za
    > sprawdzenie sprawnego sprzetu.dysk dziala (pady dyskow sa rozne...daje
    sobie
    > glowe uciac ze w ciagu kilku lub kilkunastu dni awaria sie
    powtorzy...dodam
    > ze w tym temacie raczej nie jestem zielony i potrafie odroznic uszkodzony
    > dysk lub nawet taki ktory padnie za jakis czas) poki co.
    > i teraz pytanie: czy gwarant ma prawo zadac oplaty za sprawdzenie sprzetu
    > (zalozmy ze zeczywiscie jest sprawny...ale ja przecierz nie musze sie na
    tym
    > znac i w takim wypadku ide ze sprzetem do serwisu przy najmniejszych
    > awariach)???
    >
    > prosze pomozcie.
    > pozdrawiam, gomel.
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1