  • Data: 2008-10-23 19:35:13
    Temat: Re: niesluszny mandat
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie kiedyś zatrzymali - miałem ok 90 na 70-tce - teoretycznej bo drogą
    jeździłem często i faktycznie było ograniczenie. ale tego dnia go nie było -
    znak leżał w rowie.
    Panowie mnie zatrzymali i ostro się do pisania biorą a ja mówię że dobrze
    jechałem (chyba 93 mialem w niezabudowanym) a oni że nie bo ta 70-tka.
    To ja na to że niech mi pokażą gdzie jest ten znak bo ja go nie widziałem.

    No i z jednym z nich wybraliśmy się na spacer- jakieś 300 m od nich. ale
    znaku nie było.
    Mandatu też mi nie dali. Chociaż śmiali się że stoją długo i nikt nie
    protestował :)
    Było to z 5 lat temu a znaku do tej pory nowego nie wstawili.

    --
    PawełJ