  • Data: 2010-12-16 13:00:49
    Temat: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ied1m0$1k8$11@inews.gazeta.pl...

    > tak samo jako podatek od psa płacą tylko ci, którzy psa mają.
    > no dobra i co dalej?

    > tak to działa.
    > mieszkajać w SPP nalezy sie z tym liczyc.

    Z opłatami za parkowanie tak (i nikt z tego powodu nie robi problemów), ale
    przecież nie z opłatami w sytuacji, gdy nie można wjechać/wyjechać spod
    domu, bo miasto zaniedbało swoje obowiązki. Czy ja naprawdę oczekuję
    jakichś ponadnormatywnych zachowań?
    Dlaczego, gdy ktoś nie odśnieży swojego prywatnego chodnika, to płaci
    mandat od straży, a gdy miasto nie odśnieży swoich "prywatnych" chodników,
    to ... nie odśnieży? :>

    > kupując sobie psa, również.

    Jeśli dla Ciebie decyzja o kupnie psa jest wartościowo identyczna z decyzją
    o wyprowadzce z powodu pobierania opłat, to cóż ...

    K.