    From: cyklista <1...@a...net.pl111>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieletni wspólnicy spółek
    Date: Mon, 18 Dec 2006 08:44:40 +0100

    > osobiście nie widzę przeszkód

    To mnie cieszy. A pytanie zadałem ponieważ jestem farmaceutą i jeśli coś
    mi się stanie to żona jako lekarz nie może byc włascicielem apteki, więc
    musiałaby udziały sprzedać (a może nawet w przypadku smierci nie mogła
    by ich sprzedać tylko nastąpiło by prawne wystąpienie zmarłego ze
    spółki), ale jeśli będzie można zapisać te udziały na dzieci to problem
    będzie rozwiązany.

    Ale jeszcze poczekam na jakąś opinie, choć i tak pewnie będę musiał udać
    się do prawnika żeby wszystko wyjaśnił (np. jak składać podpisy na
    dokumentach za dziecko, czy po prostu podpisuje się rodzic (czy też
    zawsze dołącza się jakiś dokument stwierdzający że podpisuje się opiekun
    ustawowy itd. itp. .