  • Data: 2008-09-03 06:14:15
    Temat: Re: nielegalny abonament telewizyjny
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    CC napisał(a):

    > Pobieranie opłat z tytułu używania swojej własności jest w sposób
    > oczywisty nielegalne.

    Legalne jest to, co uchwali Sejm jako obowiązujące prawo.
    Do listy można dorzucić podatek od środków transportu, podatek
    od nieruchomości, w pewnym sensie też OC pojazdów mechanicznych...

    > pobieranie opłat przez KRRiT za używanie swojej własności przez
    > obywateli to zwykła kradzież prowadzona przez państwo od wielu lat.

    Dla niepoznaki nazywa się to "abonamentem", a faktycznie jest podatkiem
    od luksusu posiadania odbiornika tv.

    Każdy podatek to kradzież prowadzona przez państwo.
    Polityka prowadzona przez państwo jest prosta: zabrać ludziom,
    trochę rozkraść, część zmarnotrawić, a resztę oddać, zwykle
    tym najbardziej krzyczącym i wyciągającym rękę.

    A każdy pretekst do kradzieży jest dobry, jest jeszcze wiele starych,
    sprawdzonych wzorów: podymne, szelezne, podworowe, powołowe, stan...
    Ponadto daniny i posługi. Można się śmiać- ale czymże jest
    obowiązek uprzątania ze śniegu państwowej własności przed swoją posesją?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP