  • Data: 2014-05-25 11:08:57
    Temat: Re: nielegalne przetwarzanie danych osobowych
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wystukał, co następuje:

    > ??
    > Praw autorskich, w tym majątkowych. Bez względu na postać.
    > A także ochrony innych wartości intelektualnych, takich
    > jak bazy danych, wynalazki czy znaki towarowe.
    > Czy sobie to wyskrobiesz w granicie czy zapiszesz w gifie
    > - żadna różnica.

    Hm, nie wnikałem, ale szybkie szukanie wyświetliło:
    http://www.eporady24.pl/sprzedaz_baz_danych,pytania,
    17,219,8304.html

    "Co do prawa autorskiego to informacje z CEIDG nie podlegają mu. Świadczy o
    tym m.in. art. 171 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zgodnie z
    którym: ,,Opracowanie lub zwielokrotnienie bazy danych spełniającej cechy
    utworu, dokonane przez legalnego użytkownika bazy danych lub jej kopii, nie
    wymaga zezwolenia autora bazy danych, jeśli jest ono konieczne dla dostępu
    do zawartości bazy danych i normalnego korzystania z jej zawartości. Jeżeli
    użytkownik jest upoważniony do korzystania tylko z części bazy danych,
    niniejsze postanowienie odnosi się tylko do tej części"."

    Hm?