  • Data: 2014-05-26 23:51:31
    Temat: Re: nielegalne przetwarzanie danych osobowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 May 2014, W wrote:

    > "Co do prawa autorskiego to informacje z CEIDG nie podlegają mu.

    Moment, moment.
    A ta gałąź nie poszła w stronę argumentu o filmie? :)

    > Świadczy o
    > tym m.in. art. 171 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zgodnie z
    > którym: ˙˙Opracowanie lub zwielokrotnienie bazy danych spełniającej cechy
    > utworu, dokonane przez legalnego użytkownika bazy danych lub jej kopii, nie
    > wymaga zezwolenia autora bazy danych, jeśli jest ono konieczne dla dostępu
    > do zawartości bazy danych i normalnego korzystania z jej zawartości. Jeżeli
    > użytkownik jest upoważniony do korzystania tylko z części bazy danych,
    > niniejsze postanowienie odnosi się tylko do tej części˙˙."
    >
    > Hm?

    No ja jednak do filmu się odniosłem :)
    A pytanie o "dane" zinterpretowałem źle - z klapką na oczach założyłem,
    że mowa o danych stanowiacych bazę danych jako taką, nie z p. widzenia
    ochrony danych *osobowych*, lecz z p. widzenia danych jako *bazy* :)

    pzdr, Gotfryd