  • Data: 2008-08-26 15:26:03
    Temat: Re: nieleagalne oprogramowanie
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sie, 16:30, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Gdzie słyszałeś o tej akcji?

    Wymieniaja pojewdyncze podrobki gdy im sie przysle wraz z danymi
    sklepu,
    ale przeciez sa tez te zestawy legalizacyjne, nawet nie trzeba
    przeinstalowywac pirata.
    Swoja droga to bardzo ciekawe - przeciez twierdzili ze pirackie
    oprogramowanie
    jest zagrozone wirusami itd, a tutaj tylko kluczyk zmieniasz i jest
    full legal&safe :)