  • Data: 2008-08-26 15:27:07
    Temat: Re: nieleagalne oprogramowanie
    Od: Garvey <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Gdzie słyszałeś o tej akcji?

    na stronach Microsoftu o tym pisalo

    z tym ze produkt musi wyglądać jak oryginalny (płytka, naklejka,
    książeczka) i klient go kupował myslac ze to oryginał, a przy aktywacji
    wyskakuje mu ze jednak nie jest oryginał

    w takim przypadku wymieniają ci na oryginał (jak im go wyślesz i powiesz
    gdzie kupiłeś)
    oczywiście wymieniają tylko 1 sztukę na osobę