  • Data: 2004-06-08 20:08:34
    Temat: Re: niekaralnosc - szczegoly, pomocy
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Soldier" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ca52v7$1hl$1@news.onet.pl...
    > Czyli przed uplywem roku od prawomocnego orzeczenia musisz *wykonac*, to
    > swiadczenie pieniezne i wtedy gdy minie rok zatarcie skazania nastepuje
    > z mocy prawa - czyli moze twierdzic, ze jestes czysty.

    na pewno nie przed uplywem roku, bo jak mi przyszedl ostatni papierek (co,
    gdzie, jak, ile i do kiedy zaplacic) to pisalo ze mam na to miesiac (z tego
    co pamietam, nie mam przy sobie tego papierka).

    Nie rozumiem Twojej teorii (prosze o dalsze wyjasnienia).
    Z tego postu wnioskuje, ze po zaplaceniu (powiedzmy ze jest to moje odbycie
    kary) mija rok (a moze jeszcze pol, bo ktos wczesniej pisal, ze jeszcze pol
    roku po koncu kary i wtedy dopiero moge uzyskac zasw. o niekar.) i jestem
    "czysty".
    Natomiast z nastepnego Twojego postu wynika, ze po uprawomocnieniu sie
    wyroku (orzeczenia), no to ja mam przed soba papierek:
    Wniosek prokuratora zlozony na podstawie art. 335 ust1 kpk
    dnia: 31 grudnia 2002
    Prokurator.... w zwiazku z aktem oskarzenia sporzadzonym 30 grudnia 2002
    ...... przestepstwo 291 1 i 293 1 ...... na podstawie 335 1 kpk za zgoda
    oskarzonego z dnia 31 grudzien 2002 wnosi:
    o skazanie bez rozprawy
    orzeczenie srodka karnego postaci......
    uzasadnienie........
    zarzadzenie: stosownie do art 334 2 kpk o skierowaniu aktu oskarzenia wraz z
    wnioskiem z art 335 1 kpk do sadu zawiadomic:
    oskarzonego
    pokrzywdzonego - Agencja Hetman, Gdansk

    NIC NIE ROZUMIEM
    Dlaczego wniosek prokuratora byl 31 grudnia 2002, a przyslali mi 6 stycznia
    2003 ???
    Czy jak prokurator wnosi o skazanie i orzeczenie to juz po 7 dniach
    uprawomocni sie ???
    Czy w sadzie sie nad tym zastanawiali rok czasu i dopiero miedzy styczniem a
    powiedzmy kwietniem 2003 dostalem wyrok????

    I tak nie wiem kiedy bede czysty

    Tomek