    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niedoszły samobójca oskarża policje
    Date: Wed, 26 Jan 2011 12:42:16 +0100

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ihoh5m$4ar$1@inews.gazeta.pl...

    > Zdefiniuj "specjalistyczne". Czy np. masaż serca i sztuczne oddychanie
    > to dla Ciebie wiedza specjalistyczna, czy nie?

    Specjalistyczna. Jje podstaw można wymagać od osóbmających kurs, a
    faktycznego i prawidłowego wyknania od profesjonalisów.

    > A jaki odsetek ludzi potrafi się za to zabrać?

    Ae przynajmniej powinni próbować. Prawidłowe lub ne wykonanie, to już inna
    sprawa.

    > Tak, zwłaszcza jak np. ma uszkodzony kręgosłup...

    Tak. Wiem o tym, ale w praktyce musisz czasem dokonać wyboru. Jak na ofiarę
    najedzie drugi samochód, to czy będzie miała zdrowy czy chory kręgosłup, to
    jej zdrowia to raczej nie poprawi.