eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniedoręczenie odpisów pism a nieważność postępowania cywilnego › Re: niedoręczenie odpisów pism a nieważność postępowania cywilnego
  • Data: 2006-12-11 06:51:27
    Temat: Re: niedoręczenie odpisów pism a nieważność postępowania cywilnego
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Ale in casu powód nie powołuje dowodów, pozwany tylko zaprzecza. Sąd w ustnych
    motywach przywołuje argumenty zawarte w piśmie
    > procesowym, najwyraźniej uznając je za przyznane. Jak na mój rozum to ewidentne
    naruszenie praw strony do obrony (zarzuty,
    > kontrdowody).

    To będzie raczej naruszenie art. 230 kpc, a nie prawa do obrony (a cóż to?).

    > Jednak na pierwszym miejscu postawię nieważność, choćby przez wzgląd na
    > wygodę sądu odwoławczego.

    Pisać zawsze można, ale z tego co napisałeś to bardzo wątpię w te
    nieważność. Na pewno radzę się nie ograniczać tylko do nieważności.

    > Trochę mi żal pani asesor, która może tylko przeoczyła ten drobny fakt
    > niedoręczenia obejmując sprawę po kimś innym, ale z drugiej strony zrobiła
    > stronie krzywdę ...

    Nie ma czego żałować, a i zdażają się przeoczenia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam