eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniedoręczenie odpisów pism a nieważność postępowania cywilnego › Re: niedoręczenie odpisów pism a nieważność postępowania cywilnego
  • Data: 2006-12-09 16:35:53
    Temat: Re: niedoręczenie odpisów pism a nieważność postępowania cywilnego
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:de1bf$457ad616$57cf7bb1$13012@news.chello.pl...
    > Ale też strona nie ma możliwości grzebania sądowi w aktach na rozprawie w
    > poszukiwaniu ewentualnych pism strony przeciwnej złożonych dzień
    > wcześniej, gdy akta były "w referacie".

    Jeśli pisma były składane w ostatniej chwili przed rozprawą i nie były
    odczytywna/ujawniane na rozprawie to kiedy dochodzilo do ich doręczeń (lub
    próby doręczenia)?

    Po rozprawie? Co było powodem, że pisma nie zostały doręczone?
    W takim przypadku ja również w pierwszej kolejności powoływałbym się w
    apelacji na nieważność.

    ---------
    Forum Prawników - www.advokat.com.pl