  • Data: 2006-12-24 00:11:09
    Temat: Re: niedogrzane mieszkanie
    Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    > To, że ty nie masz innego wyboru, nie oznacza, że inni tez muszą lubieć
    > -10 stopni w domu.

    Oczywiście i nikomu nie sugeruję, że musi polubić niskie temperatury a jeśli
    dodatkowo płaci odpowiednio to ma prawo żądać należytego wykonania usługi.
    Chodziło mi tylko o to, że nie dla wszystkich standardem jest utrzymywanie
    w zimie temperatury w okolicach 25 stopni. Temperatura w jakiej lubi się
    przebywać jest kwestią przyzwyczajenia, mnie w zimie w temperaturze powyżej
    20 stopni jest gorąco. W ogóle jestem jakimś zimnolubnym człowiekiem, lato
    i temperatury w okolicach 30 stopni mnie wykańczają.

    Olek