  • Data: 2005-03-16 17:42:19
    Temat: Re: niechciany lokator w mieszkaniu własnościowym
    Od: "Scottos" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ależ jak najbardziej mnie interesuje, bo:
    1. tylko ja je moge zameldować
    2. w przypadku zameldowania zmienia się czynsz
    3. z nim podpisałem Umowę i jak się skończy to mam na niego artykuł, żeby
    się wyprowadził a na tamtą osobę nie!
    Poza tym jest to moje mieszkanie i mam taki kaprys, że nie pozwalam. Jak mu
    się nie podoba, to niech znajdzie inne!
    W ten sposób myśląc nawet nie wiesz kto mieszka w Twojej własności a co za
    tym idzie jakie mogą być tego konsekwencje!

    --
    --==<< Scottos >>==--