  • Data: 2008-08-15 10:59:49
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: WitCha <c...@d...vito> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > A jak się okaże, ze klient się zatrzymał, by zapytać o drogę albo kupić
    > Colę :-)?

    Jasne, drzwi i okna mu się zacięły i nie mógł obsłudze wyjaśnić o co
    chodzi. Ręce zdrętwiały i nawet na migi nie można było nic pokazać.
    Lusterko przekrzywioone tak, że nie można było zauważyć, że obsługa już
    tankuje, a szyja unieruchomiona i nie można było tego zauważyć
    odwracając się. Pewnie są jescze inne powody, ale moim zdaniem ktoś o
    takim refleksie (za 66 zł mu zatankowali, a on nawet nie zauważył) nie
    powinien być w ogóle kierowcą.

    Żeby nie było: obsługa powinna czekać na wskazówki, ale klient bez winy
    nie jest.

    --

    Pozdrowienia