  • Data: 2008-08-15 07:53:07
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.08.2008 basti78 <b...@o...pl> napisał/a:
    > ROZMOWA - zawsze zostaje rozmowa, tym bardziej ze paliwo i tak wyjezdze
    > gazu za 20 pln - no fakt - to chyba jakies pol dnia jezdzenia jak dla
    > mnie........................
    > wiec o czym my mowimy?????????

    Wiesz, w normalnych sytuacjach masz niewątpliwie z tym wszystkim co
    napisałeś rację, ale wyobraź sobie sytuację taką, że Ty rzeczywiscie nie
    chciałeś nikogo naciagnąć, może i masz mniej pieniędzy (dowolny powód) a
    facet który ze swojej winy (przyjmijmy) nalał Ci za dużo się rzuca, jest
    ogólnie arogancki i każe Ci płacić, zamiast powiedzieć "sory, przelało mi
    się". Nie wnerwiłoby Cie to? Normalny człowiek by olał, zapłacił (jakby
    miał), i już nigdy tam nie zatankował albo zostawił swoje namiary i
    powiedział kiedy się po dopłatę mozna zgłosić, a nie pędził do domu a
    potem na pocztę aby wykonać jakiś przelew.

    --
    Marcin