  • Data: 2008-08-14 21:39:01
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: '>>'
    Wpis z dnia 13-08-2008:

    > dlaczego ja mam sie z kims dogadywac? nie zamawialem tego paliwa. przyjedz
    > do mnie do warsztatu, wleje ci litr paliwa i wystawie rachunek na 1000 zl i
    > zaplacisz grzecznie.

    Gość się zwyczajnie zagapił i polał więcej. Zdarza się - ten się nie myli,
    co nic nie robi.
    A Ty podajesz jakiś absurdalny przykład celowego wlania komuś do baku
    jednego litra benzyny w cenie 1000 zł.
    Zrozumiałbym Cię, gdyby Ci np. majster budujący dom wybudował dodatkowo bez
    Twojej wiedzy basen i kazał za niego zapłacić.
    Ale żeby awanturować się o parę litrów paliwa, które i tak byś musiał kilka
    dni później zatankować to naprawdę obciach.

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net