  • Data: 2008-08-14 18:50:11
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Aug 2008 16:53:58 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W znanych mi wypadkach tż tak bywa, z tym, że nigdy o te 33 grosze bym
    > awantury nie czynił. Co innego 60 zamiast 20 zł.

    Poczytaj jeszcze raz posta inicjalnego:

    'podjezdzam na stacje lpg, staje pod dystrybutorem. szukam portwela, trwa
    to jakies 30sek, moze minute bo wpadl pod fotele

    oki, znalazlem, otwieram szybe i mowie cieciowi "za dwie dychy prosze" a
    on mi na to ze juz jest 66 ! i drze ryja. mowie ze place 2 dychy a reszte
    jak chce niech sobie spuszcza.'

    No to co, klient gapciu nie zauważył, że obsługa już tankuje?? Czy facet
    ze stacji ma czekać aż Jaśniepanicz raczy podrapać się w tyłek czy
    znaleźć swój portfel?

    Dla mnie sprawa jest prosta: klient nic nie mówi, obsługa przystępuje do
    napełniania zbiornika gazem. Finis coronat opus.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl