    From: <news>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Date: Fri, 4 May 2012 16:19:06 +0200

    Użytkownik "Henry(k)" napisał:
    > Uniemożliwienie przejścia na terenie, który powinien być dostępny
    > (jes parę wyjątków, na przykład ogródek czy zasiewy) jest możliwe
    > tylko za zgodą lokalnych władz. Właściciel nie może sam podjąć
    > takiej decyzji. Ba - nie tylko że nie może postawić płotu przez który
    > nie można przejść, to nawet nie wolno mu postawić znaku
    > zabraniającego przejścia.

    Dobrze by było jak byś podparł się jakimś aktem prawnym, bo ostatnio mamy
    wysyp takich dokładnie spraw, mianowicie nowo bogadzcy wykupują grunty,
    bezprawnie wynajmują geodetów co im wymierzają nowe granice działek i
    zaorują/zagradzają/blokują wszelakie gruntowe drogi dojazdowe istniejące tam
    nieraz i od setki lat.
    Nawet ostatnio widziałem taką górę piachu wysypaną na taką drogę i obok
    wbity znak z napisem: "zakaz wjazdu, teren prywatny"