  • Data: 2004-04-16 16:50:57
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się przy niczym nie upieram. Ale na pewno nie anuluję nikomu wezwania
    > dlatego ze powiedzial, ze to nie on. Jak juz wspomnialem - kazdy w tym kraju
    > jest niewinny...

    za to Ty zakladasz, ze kazdy jest winny i zdajesz sie byc oderwanym od
    rzeczywostosci, gdzie poslugiwanie sie falszywymi legitymacjami nie jest
    rzadkoscia.

    z faktu zamieszczenia zasady domniemania niewinności w art. 42 ust. 3
    Konstytucji plynie szersza emanacja przepisu o domniemaniu niewinnosci, nie
    ograniczajaca sie tylko do organow procesowych, lecz rowniez na inne podmioty.
    w wyniku tego konsekwencje zasady domniemania niewinnosci rozciagaja sie na
    aspekt procesowy i poza procesowy. udowodnic wine nalezy wykazujac w sposob
    nie budzacy watpliwosci wiarygodnymi dowodami - bezposrednimi lub posrednimi

    pozdr.
    marcin